Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

make love, not war ολάν!!!

Εν ξέρω ποιος πλανήτης εν ανάδρομος, ποιον άστρο απαυτώνει ποιον κομήτη, πάντως η ατμόσφαιρα μυρίζει μπαρούτι.    Εγώ το μόνο που έθελα ήταν μια ήρεμη εφτομάδα, αλλά αλώπος ατύχησα πάλε.  Εν λυπηρό ρε παιδί μου.

Ακόμα εν εκατέληξα ποιος έσιει δίκαιο τζαι ποιος άδικον, γιατί τζαι τες θκυό πνύει τες το δίκαιο τζαι  λαλούν τα τζαι οι θκυο η κάθε μια που την μερκάν της.  Τζαι το ανησυχητικόν ένει ότι έρκουνται σε εμένα τζαι λαλούν μου τα.  Τζαι συνπάσχω τζαι με τες θκυο.  Γιατί τόσον τζαιρό εσυνδέθηκα μαζί τους. Βλέπω σε ούλλους δίκαιο προς το παρόν, εν εκατέληξα ακόμα.  Το θέμα όμως εν ένει ποιος έσιει δήκαιον. Το θέμαν εν άλλον. Εν εκαταλάβαν ακόμα ότι εν είμαστεν εχθροί, ότι εν μαζί που εννα πορευτούμεν τζαι καλά κάμνουμεν να τάβρουμεν τζαι να δούμεν ενταμπουνα κάμουμεν με την μπόρα, όι μπόραν λάθος, θεομηνία που μας έρκεται.

Πόσον πιο απλά θα ήταν τα πράματα, αν αναλάβανεν ο καθένας τις ευθύνες του, παρά να βλέπει μόνον τα λάθη των άλλων;  Πε ρε κουμπάρε, σόρρυ παιθκιά, έχω τζαι εγώ ευθύνη, εννα προσπαθήσω να επανορθώσω τζαι πάλε φίλοι!!!  Τζαι παρά να σαλαβατάς τζαι να μουρμουράς ποδά τζαι ποτζεί, ποννα ηρεμήσεις, πήαινε, εύρε τον άλλο που νιώθεις ότι σου έφταιξε τζαι μιλήστε σιορ!  Μπορεί τζαι να εξηγηθείτε στο τέλος. " Σκέψου το", γίνεται, που λαλεί τζαι η γνωστή διαφήμιση!! Ξέρω το, έτυχεν μου που το έκαμα τζαι σαρπράις σαρπράις, τες παραπάνω φορές βρίσκεις τα με τον άλλον.
 
Μέηκ λάβ ρε κοπέλλια, νοτ γαρ τα γέριμα!

 

13 σχόλια:

  1. Νόμισα αρχικά ότι αναφερόσουν στις κόρες σου και ήμουν κάπως..."αυτό είναι δύσκολο!". Μεγάλες γυναίκες είναι, ας το συζητήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό εσκέφτηκα κι εγώ μόλις εδιάβασα τις πρώτες γραμμές...

      Διαγραφή
    2. Ινα και Κοπελλούα, όχι δεν πρόκειται για τες κόρες μου αλλά για δύο άλλες, επίσης "Μεγάλες γυναίκες". Φυσικά άμαν λέω μέηκ λαβ εν τζαι εννοώ κυριολεκτικά. Εν μεταφορικά που το εννοώ. Όπως λέμεν ρε παιδί μου, pease ρε κοπέλλια, pease!!!

      Διαγραφή
  2. Εμαθαμεν ουλλοι στο "εγω εν τζαι", Παχυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχω ενα Τ-shirt που το γράφει πάνω το Make love not war. Θελεις να σου την δανείσω να εμφανιστεις μπροστά τους πέρκει πάρουν κανένα μήνυμα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δάνεις μου την, τζαι ... αν μου μπαίννει, θα τη φορώ για μιαν εφτομάδα συνεχώς. Εννα σου την επιστρέψω πλημμένην μεν έσιεις έννοιαν!

      Διαγραφή
  4. Οπας! Κουεντα πον την ξέρω!; details tomorrow pls!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα τα μάθεις αύριο!! Μα εν επήρες καθόλου είδησή; Πώς και έτσι κολονίτσα μου;

      Διαγραφή
  5. Make love and not war λέγαν και για το Βιετνάμ...αποτέλεσμα...παρανάλωμα του πυρός...και μετά "ειρήνη"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έννεν καλή ιδέα λαλείς α; Νάβρουμεν άλλην ατάκαν άτζαπής σου;

      Διαγραφή
  6. Πάλι έχασα επεισόδια. Δεν είναι να απουσιάσει κανείς λίγες μέρες.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή