Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Τα αεροπλάνα και οι καταχρήσεις!

Το περασμένο Σάββατο επήαμε στα Χανιά για 2 μέρες, εκεμταλλευόμενοι το τριήμερο της 1ης Οκτωβρίου.  Είμασταν ωραία παρέα, εγώ με τον λατρεμένο μου έτερο, η αδερφάρα η μεγάλη με τον δικό της και ακόμα 3 ζευγάρια.  Έθελα πολλά να πάω, εκατάφερα να ξηκολλήσω τζαι τον λατρεμένο μου που τη δουλειά του, χωρίς πολλήν δυσκολία τούντην φορά, τζαι ούλλα ήταν σιήσιην!!!

Εκτός που έναν πράμαν, το ότι φούμαι πολλά το αεροπλάνο.  Μιλούμεν έχω φοβίαν, πώς το λέσειν;   Θέλω τη βοτκούα μου τη διπλήν για να φκώ πας το αεροπλάνο σχετικά ήρεμη.  Τζαι ύστερα μιλώ συνέχεια στον εαυτόν μου για να μεν ξεφύγει τζαι ξεφτυλιστούμεν.  Ε! τούτην τη φορά, πριν να φκω πάνω, ήπια τη βοτκούα μου ως συνήθως, εδήλωσα του λατρεμένου μου έτερου με ύφος που εν εχωρούσε συζήτηση "Θέλω σε δίπλα μου στο αεροπλάνον Α!" αλλά εν έμεινα μόνον ως τζιαμαί.  Αφού μας εκάτσαν τζαι εζωνιάσαν μας, έκλεισα τα ματάκια μου τζαι έκαμα τζαι μιαν κρύφήν κουβέντα με τον Ύψιστον.  Δαμαί να δηλώσω ότι εν τζαι είμαι τζαι ιδιαίτερα θρήσκα, αλλά θκυο ππαλιές άρκεψα την προσευχή.  Υποσχέθηκα που λαλείτε, ότι αν μας πάρει τζαι μας φέρει ήρεμα τζαι ωραία, εγώ, με το που εννα στραφώ πίσω στα πάτρια εδάφη, εννα κόψω κάθε είδους καταχρήσεις. 

Ο καλός Θεούλης εκράτησεν τη συμφωνία μας.  Το ταξίδι ήταν πάρα πολλά καλό, τζαι πηαίνοντας τζαι στρεφόμενοι,το αεροπλάνον εν εσούστηκε καθόλου, στα Χανιά επεράσαμεν πολλά ωραία, (παρεπιπτόντως να αναφέρω ότι τα Χανιά ένει τέλεια, αν δεν επήετε να πάτε), επερπατήσαμεν, εγελάσαμεν, εξενυχτήσαμεν, εφάαμεν (τον αγλέορα) τζαι εστραφήκαμεν. 

Στο αεροδρόμιο τον Χανιών, ακολούθησα τη γνωστή διαδικασία:  Ήπια τη βότκα μου, πάντοτε διπλή, είπα τες πελλάρες μου, διασκεδάζοντας/ενοχλώντας τους γύρω μου  (καθ' ότι εν τζαι θέλω τζαι πολλά να μεθύσω), τζαι έννοιωσα έτοιμη να πετάξω.  (Εδώ που τα λέμεν, μετά που ένα-θκυο ποτάκια νοιώθω έτοιμη να πετάσω τζαι μόνη μου πίσω στη Κύπρο, χωρίς αεροπλάνο.)  Εβάλαν μας πάνω, έκατσα τον λατρεμένον μου έτερο δίπλα μου, εζωνιαστήκαμεν τζαι άρκεψα ψιλή κουβεντούα πάλε με τον Θεό.  "Θεγέ μου, εν τζαι εξήχασα τη συμφωνία μας.  Πάρε μας πίσω σώους, αν γίνεται να μεν σουστεί καθόλου το ευλοημένον το αεροπλάνον ακόμα καλλύττερα,  τζαι μεν έσιεις έννοιαν, εννα κρατήσω τζαι εγώ τον λόγον μου".  Έτσι τζαι έγινεν.  Εφτάσαμεν καλά, ήρταμεν σπίτι μας, αναζωογονημένοι, χαλαροί, τζαι ορισμένοι από εμάς, (εγώ δηλαδή) ανακουφισμένοι.

Έσιει που τζείνην την μέρα, ρε παιδί μου, που όντως έκοψα τις καταχρήσεις.  Ούλλες.  Τζαι επειδή οι μόνες καταχρήσεις που κάμνω έχουν να κάμουν με τη μάσαν, βασικά έκλεισα το στόμα μου.  Ούτε που εσκέφτηκα να φάω χωρίς να πεινώ, να τσιμπήσω κανένα ληξιό που εν πρέπει.  Τελικά ήταν τόσον απλό, να κόψω το φαϊ;  Με μιαν υπόσχεση τζαι μόνον;  Λαλείτε να έφτασεν επιτέλους η ώρα που εννα ππέσει τζαι η κωλοπεριφεριάτσα;  

 
Αν εν έτσι, θέκνκιου Γκοτ, Θεκνκιου πλιζ! 

10 σχόλια:

  1. Ετο ως και στο κομμωτήριο μου που έχει wireless (ατσα κομμωτήριο), σε διαβάζω με το αιπατι μου οσπου να κάτσει η βαφη!

    Πάντως αν πέσει η περιφέρεια, κοφκω σε να γίνεσαι καλογρια :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οντως τα Χανιά εν πανέμορφα τζαι γενικά η Κρήτη!! Εν ωραιες ετσι εξορμήσεις! Ατε καλές διαιτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εν ωραια τα Χανια!
    Τι μου θυμισες τωρα...
    Τον Γρουτο να πηαινει με 10 χιλιομετρα τζαι να φαθκιαζει την μεσαια γραμμη του δρομου γιατι ηταν ψιλομεθυσμενος, τον γαμπρο μου να φυρνεται με τες τσιοφτες που πετασσεν η αρφη μου που ηταν πιττα, τζι εγω να να προσπαθω να καταγραψω τες σκηνες με το κινητο, αλλα να δυσκολευκομαι να εστιασω την εικονα γιατι ημουν τζι εγω ζαλισμενη... Αχχχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε παιδί μου, εν σε κανεί ότι ήπιες με το φαϊ, φέρνουν σου τζαι ρακί για πόπαστον στο τελος.

      Πάντως η εικόνα που περιγράφεις έσιει πολλύ χάζι. Φαίνεται ότι επεράσατε τζαι εσείς ωραία στην όμορφη Κρήτη.

      Διαγραφή
  4. Wow, μπράβο σου, καλή συνέχεια!

    On a serious note, σίουρα χωρεί τζιαι θεολογικήν ερμηνεία τούτο που λαλείς. Πιχί ότι παρόλο που you think otherwise, έshεις μέσα σου φόβον Θεού... Whatever. Η εγκράτεια πάντως κάμνει σε πολλά μα πολλά καλλύττερον άνθρωπο, love it.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά έσιεις δίκαιο, εν είμαι τόσον άθρισκη όσον ενόμιζα. Από εδώ και να πάει, μόνον νηστεία και προσευχή για μένα.

      Διαγραφή
  5. Πολυς κοσμος εν παει πουθενα γιατι φοατε το αεροπλάνο. Μια χαρα το σύστημα σου με την βοτκούα. Ξέρω κοπελα που πινει ηρεμηστικο πριν μπει μεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή