Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Ο λατρεμένος

Εχτές ο λατρεμένος μου έτερος τζαι εγώ είχαμεν επέτειο.  Όι γάμου, συμβίωσης.  Πριν που 25 χρονάκια άφηκα τα ούλλα πίσω τζαι επήα στην Αγγλία να τον έβρω.  Είμαστε μαζί παραπάνω που τη μισή μας ζωή .Ήταν τολμηρή απόφαση. Ίσως η αθωότητα της ηλικίας, ίσως μια απογοήτευση που είχα περάσει, ίσως ο χωρισμός των γονιών μου τζαι η άσιημη κατάσταση στο σπίτι που με έσπρωχνε να φύω, είχαν το μερίδιο τους στο να μεν διστάσω καθόλου.  Σίγουρα πάντως το ένστικτο μου ελάλεν μου, τούτος ο άθρωπος εν ο άθρωπος σου.

Τελικά ήταν το καλύττερο πράμαν που έκαμα ποττέ μου.  Επεράσαμεν μαζί τόσα τζαι τόσα.  Είχαμεν χωρισμούς τζαι αρρώστιες δικών μας αθρώπων, θανάτους, οικονομικές δυσκολίες, αλλά εστηρίξαμεν ο ένας τον άλλον τζαι αντέξαμέν τα.  Επεράσαμεν τζαι πολλές χαρές.  Τζαι ήταν πιο γλυτζιές τούτες οι χαρές επειδή ήταν δίπλα μου το ετερούι μου.  Εκάμαμεν οικογένεια, τες θκυο μας κοράσες, τζαι εμεγαλώσαμεν τες όσο πιο σωστά εξέραμεν τζαι εμπορούσαμεν. 
 
Μεν φανταστείτε, εν τζαι ζούμεν μες το ροζ μας συννεφάκι. Νευριάζει με, τζαι νευριάζω τον συχνά, αλλά έχουμεν αποδεχτεί ο ένας τα ελαττώματα του άλλου. Για παράδειγμαν υστερεί λλίο στο δίπλωμα των σεντονιών (βλέπε ανάρτηση 25/9/12 - ναί τόσο άσχετη είμαι, εν τα κατάφερα να κάμω link), τζαι εγώ νευριάζω τον επειδή ... ε τέλος πάντων μάλλον θα τον νευριάζω με την τελειότηταν μου.
 
Τζαι τωρά, λλίον πριν τα 50 μας, οι κόρες μας αρκέψαν να παίρνουν η κάθε μια το δρόμο της, εμείναμεν πάλε οι θκυό μας τζαι εν θα τον άλλασσα με τίποτε.    Ένει το φιλούι μου, ο άντρας μου, ο σύμβουλός μου, το άλλο μου μισό.  Αγαπώ τον πολλά.  Ο Θεός να μας έσιει καλά να ζήσουμε μαζί άλλα 25 χρόνια, τζαι άκόμα πιο πολλά,  το ίδιον ευτυχισμένοι όσο είμασταν ως τωρά.
 


30 σχόλια:

  1. Ασπρούλα μου Χρόνια σας Πολλά για το Αργυρό Ιωβηλαίο σας!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολλά. Τελευταίως τον φροντίζω λίγο περίσσότερο φτιάχνοντας τις ωραίες σου συνταγές.

      Διαγραφή
  2. Να ζήσετε! Πόσο χαίρομαι που σε αυτή την ηλικία νιώθετε έτσι! Είναι η πιο μεγάλη μου επιθυμία να καταφέρω να γεράσω με τον άνθρωπο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου το εύχομαι. Με λίγη τύχη και λίγη προσπάθεια όλα γίνονται.

      Διαγραφή
  3. Εσύ εν είσαι έτσι, αλλά ο έτερος φέρνει λλίο του κύριου στη φώτο. Στο πιο νεαρό όμως. Λαλείς να εν τα μαλλιά; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και είναι ΜΟΝΟΝ τα μαλλία. Ο δικός μου έχει μια περίσσια γοητεία, στα δικά μου τα μάτια τουλάχιστον. :)

      Διαγραφή
  4. Χρονια σας πολλά και ακόμα πιο πολλά. Πάντα ευτυχισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I will drink to that. Φυσικά με σαμπάνια. να ζήσετε πάντα ευτυχισμένη τζαι καλές αντοχές. ο γάμος εν δύσκολη υπόθεση όσο και ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. α μανούλα μου. εκατό υποκλίσεις μετάνοιας. Eolica μεν με στείλεις στη γωνιά για τιμωρία. ευτυχισμένοι ήθελα να πω. εκτός αν... χμμ αν μπει ένα νοητικό κόμμα στο να ζήσετε, μπορείς να το πάρεις ότι να ζήσετε (και οι δύο), πάντα ευτυχισμένη (εσύ μόνο).αλλά δεν είναι σωστό να είσαι μόνο εσύ ευτυχισμένη.
    ούφφου εμπάλωσα το;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να ζήσετε πάντα ευτυχισμένοι. Σε έτσι περιπτώσεις ζευγαριών που εν μαζί για χρόνια πάντα ζητώ μια συμβουλή της επιτυχίας που τους κρατά μαζί. Δως μου κα εσύ μιά :) Κάμνω τις συλλογή προς το παρόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά η συμβουλή μου ένει να προσπαθείς να δεις τα προβλήματα τζαι που την δική του πλευρά. Να είσαι έτοιμη να συμβιβαστείς τζαι κάποτε, τζαι αγάπη! Πολλή πολλή αγάπη.

      Ου παναγία μου, ακούωμαι σαν την θεία ...Βέφα!

      Διαγραφή
  8. Να ζησετε κορηηηηηηηη! Οϊ αλλο 25! Οσα θελετε τζαι μπορειτε! :)

    Ο λατρεμενος ετερος παντως πρεπει ναν πολλα στυλ Γρουτου! Ειδικα αν σε καμνει ακομα να φυρνεσαι που το γελιο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γρουτίτσα μου. Αλοίμονο, αν δεν γελάτε συχνά τζαι με τα ίδια πράματα, βάρτου ρίγανη. Έννενει;

      Διαγραφή
  9. Ασπρύλα μου χαίρομαι πολύ για σένα και τον Ασπρούλη σου. Και εγώ κάπως έτσι με τον άντρα μου είμαστε μαζί 40 χρόνια, εγώ ήμουνα 18 χρονών και εκείνος 20 οταν ξεκινήσαμε την κοινή μας ζωή. (ο γάμος μας έγινε βέβαια λίγα χρόνια αργότερα, μετά τις σπουδές μας).
    Να είστε πάντα καλά ευτυχισμένοι και να χαρήτε και εγγονάκια.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου. Εσείς ξεκινήσατε ακόμα πιο μικροί.

      Πάντως τα εγγονάκια προβλέπω ότι δεν αργούν. Καθ' ότι έχει βαρέσει ο έρωτας και τη νεότερη γενιά.

      Διαγραφή
  10. να ζήσετε, πάντα ευτυχισμένοι τζαι σεις τζαι ούλη η οικογένειά σας... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να ζήσετε τζαι να συνεχίσετε ετσι ευτυχισμένοι πάντα!!!! Θα συμφωνήσω με την Μπρέντα τζαι θα πω τζαι εγω οτι χαίρομαι πάάάάάάρα πολλα οταν βλέπω ετσι ζευγάρια!! Υγεια πάντα τζαι να περνάτε πάντα καλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ου τελεια τελεια τελεια!!! να ζήσετε να ευτυχισετε.. μέχρι τα βαθιά γεραματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να ζήσετε ευτυχισμένοι, πολλά ωραία , γλυκά και απλά όσα λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν κι αργοπορημένα,
    Να ζήσετε πάντα αγαπημένοι!

    Πήρες τη σωστή απόφαση τότε,πριν 25 χρόνια. Πόσα κέρδισες! :)))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε πολλά. Ναι ήταν η πιο σωστή απόφαση της ζωής μου. Νομίζω ότι εκέρδισα ό,τι θέλει το πλάσμαν για να ένει ευτυχισμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ὄχι μόνο, "ἄλλα 25", ἄλλά 35 καί 45! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή