Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Οι αδερφάρες μου

Έχω θκυο αδερφές, μια μεγαλύττερη μου τζαι μιαν μιτσόττερη.  Ναι, είμαστε έναν εναλλαχτικόν βέρσιον των τριων χάριτων, τζαι ναι, είμαι η μεσαία, δηλαδή η πιο άοσμη τζαι η πιο άχρωμη που τες τρεις μας, λόγω του συνδρόμου του "sandwitch child". 

Με την μεγάλην βρίσκουμεν τα παραπάνω, παρόλο που τες αγαπώ τζαι τες θκυο πολλά.  Η μιτσιά εν λλίιον "φευγάτη", λλίιον επαναστάτρια, εν ημπαίνει σε καλούπια βαρκιέται εύκολα.  Η άλλη ενει εντελώς το αντίθετον.  Αν δεν έσιει μιαν ρουτίνα την οποία να ακολουθήσει με ευλάβεια, χάννει τα Πάταρα της.  Εγώ είμαι πιο κοντά σε τούτην τη ψυχολογία, αλλά στο πιο ανώδυνον.

Ένει η αλήθκεια ότι η μεγάλη είσιεν παραπάνω πίεση που τους γονιούς μας μεγαλώνοντας από ότι είχαμεν εμείς, σε ούλλα.  Έπρεπεν να ένει άριστη μαθήτρια, καλή στα αθλητικά, καλή στη μουσική, πιο φρόνιμη, πιο υπεύθυνη.  Ε! εμείναν της τούτα ούλλα σε στυλ εμμονής όμως.  Εν τζει που την τελειομανή.  Η μητσιά που την άλλην, ήταν το μωρό, τζαι έμαθεν να τα βρίσκει ούλλα έτοιμα τζαι να κάμνει ότι κόψει η ξερή της.  Έμεινεν της τζαι τούτης το αϋπιν.  Που είμασταν μητσιές, ένιωθα αδικημένη επειδή ό,τι τζαι να έκαμνα καλόν ή κακόν, επέρναν απαρατήρητο.  Ύστερα που εμεγάλωσα εκατάλαβα ότι τελικά εν τυχερή που ήμουν.  Εμέναν εν μου έμεινεν έναν αϋπιν, που να ξεχωρίζει δηλαδή. Έχω πολλά μιτσιά μιτσιά.  Με άλλα λόγια έχω αγγίξει την τελειότητα!!!

Τα χρόνια που έλειπα στην Αγγλία, τα άτομα που επεθημούσα τζαι ελείπαν μου παραπάνω που ούλλους τους άλλους, ήταν η μάμα μου τζαι οι αδερφάρες μου.  Έχουν τζαι οι θκυο έναν διαβολικό, ξερό χιούμορ (που ευτυχώς πιάννουν το τζαι τα έτερα μας ήμισυ) τζαι άμαν είμαστε παρέα κατουρκούμαι πάνω μου που το γέλιο.  Ακόμα τζαι στες πιο δύσκολες μας στιγμές, διακομωδούμεν τους εαυτούς μας τζαι θκιαβαίνουμεν ως πάρα τζει.  Τον τζαιρόν ας πούμεν που η μεγάλη η αδερφάρα επέρναν τα πάνδεινα που τον έφηβο γιό της, είσιεν φτάσει στο συμπέρασμαν ότι σε προηγούμενη της ζωή  θα ήταν οπωσδήποτε αρχιπουτάνα τζαι κατά συρροήν δολοφόνος ταυτόχρονα, γι αυτόν τζαι τωρά πληρώνει παλιές αμαρτίες!

Νευριάζουν με πολλά όμως τζαι οι θκυό τους πολλές φορές.  Με τη μητσιά γίνουμαι πελλή που τα νεύρα μου που αρνείται να σκεφτεί τζαι να προνοήσει τζαι λλίον για το μέλλον της, ζει μόνον για το τωρά τζαι νομίζει ότι ένει ακόμα 16 χρονών.  Έσιει όμως μιαν ανεμελιάν που θαυμάζω τζαι τούτον κάμνει την πολλά αγαπητή στους γύρω της.  Έσιει πολλούς φίλους που απόδειξαν ότι ένει έτοιμοι να τη βοηθήσουν άμαν τους χρειαστεί.  Η μεγάλη πάλε νευριάζει με, σε βαθμό παραλυσίας, με την μανία της να μεν ξηκολλά που το πρόγραμμάν της.  Πρέπει να κάμνει συγκεκριμένες δουλειές κάθε μέρα, σε συκεκριμένην ώρα, τζαι αλοίμονόν του τζείνου που εννα θέλει την προσοχή της τζείνη την ώρα.  Τζαι κατύσιη του επίσης τζείνου που εννα θέλει να ποθκιαλλάξει μέσα στο σπίτι κατά τη διάρκεια τζαι κατά τες ώρες που ακολουθούν την επιχείρηση "γλύψιμο σπιθκιού πόλα σέλα" δηλαδή συνέχεια.  Ένει όμως πανέξυπνη, ξέρει τα ούλλα, έσιει έναν χιούμορ που την κάμνει τη ψυχή της παρέας όπου βρεθεί. Τζείνο μάλιστα που ένει πολλά συγκινητικόν ένει ότι έσιει την έννοια μας σαν η μεγάλη μας αδερφή, παρόλον που εν θα το παραδεχτεί ποττέ της.  Φαίνεται που τες αντιδράσεις της ότι καμαρώνει μας άμαν πετύχουμεν κάτι καλό τζαι ανησυχεί πολλά στα δύσκολά μας.

Τούτες ενει οι αδερφάρες μου, οι αρφούες μου.  Τζαι ένει τα θκυο άτομα στον κόσμον ούλλον, εκτός που τες κόρες μου τζαι τον λατρεμένον μου έτερον, που αν μου πάθουν ποττέ τίποτε, εν νομίζω ότι εννα το αντέξω.
 
 
 
 

 

24 σχόλια:

  1. "Εμέναν εν μου έμεινεν έναν αϋπιν, που να ξεχωρίζει δηλαδή. Έχω πολλά μιτσιά μιτσιά. Με άλλα λόγια έχω αγγίξει την τελειότητα!!!"
    χαχαχαχαχχα

    Σαν να περιγραφεις τες δικες μου τες αρφαες αλλα στην θεση της μεγαλης σου αδελφης ειμαι εγω! Αρα αν στην θεση της Τατσας (μεσαιας αρφης μου) εισαι εσυ, τοτε Παχυ μου εισαι μεγααααααααααλη μαρκα! Μαρκα μ' εκαψες ενα πραμα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γρουτίτσα μου, και εσείς τρεις αδερφούλες εισαστεν; Να ζήσετε! Ξέρεις δηλαδή ακριβώς για τι πράμαν μιλώ.

      Διαγραφή
    2. Ειμαστεν 3 αδερφες, αλλα εχουμεν τζι εναν αρφο. Εν ο πρωτος μας. :)

      Διαγραφή
    3. Ακόμα καλύττερα δηλαδή. Να σας ζήσει.

      Διαγραφή
    4. Τρεις αδερφές τζαι δαμέ τζαι επιβεβαιώνω οτι λιο πολλα τζαι εμεις ετσι ειμαστε αλλα οχι τοσο των ακρων θελω να πιστευω.! Μπιγκ σιστερ χιαρ αρα αντιλαμβανεσαι τι τέρας οργάνωσης ειμαι τζαι ψυχασθενής γενικα.

      Αρεσεν μου το sandwitch. Ενιξερω αν εκαμες το spelling ετσι ξεπιτιδες αλλα πολλά πετυχημένο! χαχα

      Διαγραφή
    5. Ναι εμείς, τόχουμεν, ή του ύψους ή του βάθους, we don't do normal. Και ναι όντως, είμαι ενα sandwitch child στην κυριολεξία!

      Διαγραφή
  2. μα ίντα ωραίο ποστ!
    θέλω τζι εγώ αδερφάρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς όμως να επανορθώσεις. Να κάμεις πολλά - πολλά παιδάκια! Πώς σου φαίνεται σαν πρώτη ιδέα;

      Διαγραφή
  3. na sou zisoun na tes xaireste na xairosaste.. mana mou kori inta kala!! panta tetoia!! san ta adelfia den einai allos mes ton kosmo thisavro epimeno... kori grouta ma exeis j allon aerfi extos pou tin tatsa????? neerie eisai monaxopaidi i monaxokori?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολλά μισιρλού μου. Προσπαθώ να τες χαίρομαι, άμαν εν με νευριάζουν τζαι εν τους θυμώνω, σιέρουμαι τες.

      Διαγραφή
  4. Εν πολλά όμορφο να έχεις αδερφή (ένιξερω που πρώτο χέρι δυστυχώς και έχω το μεγάλο καημό) πόσο μάλλον δυό! Να τις χαίρεσαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο ρε... ουπς παρολίγο να γράψω το όνομά σου! Που τα αλήθκεια εν σε περιπαίζω.... :/

    Καλά να είσαστε πάντοτε και να χαίρεστε η μια την άλλη. Κάτι τέτοιο έχω το με τες κουνιάδες μου, αλλά πάλε εννεν τέλεια το ίδιο νομίζω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρέπει όμως να ένει πολλά παρόμοιο φαντάζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κόρη τα Πάταρα εν με κεφαλαίο που γράφονται;

    εδώ υπάρχει κόλπο που το κάμνω με την αδερφή τζαι την ξαδέρφη που εν όπως την αδερφή. άμαν με νευριάζει η μια που τες δκυο τηλεφωνό της άλλης τζαι θαύκουμε την. μετά γίνεται το ανάποδο. εννοείται το ίδιο γινεται άμαν τες νευριάσω εγώ. λαλούμε τα περνά μας τζαι είμαστε πάλε μέσα στες αγάπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ώρησες στο βασίλειο του ανορθόγραφου. Εννεν με κεφαλαίο που το έγραψα;

      Πάντως τούτο με το θάψιμο ακούεται πολλά γνωστό. Μα κάμνουν το τζι άλλοι;

      Διαγραφή
  8. Τί ωραίες αγάπες!!!

    Μοναχοκόρη ζηλεύει,σνιφ κλαψ λυγμ
    Με τα αγόρια έχεις βέβαια καλή σχέση αλλά δεν είναι το ίδιο,το βλέπω από τις ξαδέρφες μου και τη μάμμα μου με την αδερφή της,που χώρια δεν μπορούν,μαζί πακέτο μόνο! :)))))
    Αλλά οκ,έχω 2 μαμάδες,μετρά; :)))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επειδή η θεία μου είναι ελεύθερη κι ωραία,και για χρόνια είχε ρίξει όλη της την αγάπη πάνω μας.

      Διαγραφή
    2. Ε, καλό εν μετρά; Θκυο μανούλες! Έσιει καλύττερον πράμαν;

      Διαγραφή
  9. Ούφου... θέλω και εγώ! Εξαίτιας της μεγάλης διαφοράς ηλικίας με το αδέρφι μεγάλωσα όπως το μοναχοπαίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ έχω δύο αδερφές και είμαι το σαντουιτς και έχουμε κάποια απο τα στοιχεία που λες. Σίγουρα οι φίλοι είναι σημαντική αλλά τα αδερφια (όχι πάντα αλλά τουλάχιστον σε μένα έτσι είναι) εν διαφορετικά. Το ενδιαφέρον και η αγάπη είναι πιο αυθεντικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκαιο. Δεν αποκλείεται φυσικά να έσιεις φίλους που τελικά γίνονται σαν τα αδέρφια σου, αλλά όντως τα αδέρφια ενει διαφορετικά.

      Διαγραφή