Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Η Δήμητρα

Σήμερα ήμουν με άδεια τζαι είπα να πάω για το κολύμπι μου το πρωί αντί το απόγευμα, να ξυμπερτεύκω.  Ήταν ωραία, ησυχία στη πισίνα, έκαμα τη γυμναστική μου τζαι ύστερα εμπήκα λλίο στο steam room για χαλάρωση.  Ήμουν μόνη μου στην αρχή.  Μετά μπήκε ακόμα μια κυρία τζαι επιάσαμεν την κουβέντα.  Σε λλλία λεπτούθκια μπήκε μέσα μια άλλη κυρία που εγνωρίζουνταν φαίνεται με την προηγούμενη, εχαιρέτησεν μας φιλικά τζαι έκατσε μαζί μας.  Τούτην τη γυναίκα έτυχε να την ξαναδώ στη πισίνα, τζαι είσιεν μου κάμει εντύπωση πόσο ευγενικήν φυσιογνωμίαν έσιει.  Επιάσαν που λαλείτε κουβέντα οι δκυο γυναίκες τζαι εγώ επαρακολουθούσα.  Τη δεύτερη γυναίκα την έλεαν Δήμητρα, έτσι την αποκάλεσε η πρώτη.  Εμιλούσαν για δικαίωση, για δικαστήρια, η πρώτη της έλεεν "Εννα το εύρουν που το Θεό Δήμητρά μου" και η Δήμητρα δεν το εδέχετουν τόσο απλά.  Απαντούσε ότι ήθελε να να τη δει τζαι η ίδια τη δικαίωση.  Να δικαιωθεί ο γιός της, τζαι αν δεν τα κατάφερνε στην Κύπρο θα τους πάρει στην Ευρώπη. 
 
Στην αρχή ενόμιζα ότι ο γιος της ήταν στο αεροπλάνο του Ήλιος, ύστερα ενόμισα ότι ήταν στο Μαρί.  Στο τέλος ετόλμησα τζαι ερώτησα την για ποιαν υπόθεση εμιλούσαν.  Η Δήμητρα με ρώτησε αν θυμούμουν μιαν υπόθεση πριν 3 χρόνια για έναν υπολοχαγό που αγκάλιασε μιαν ελαττωματική χειροβομβίδα που επρόκειτουν να κάμει έκρηξη για να γλυτώσει τους στρατιώτες που ήταν κοντά τζαι εσκοτώθηκε.  Ναι εθυμούμουν το, είσιεν μου κάμει εντύπωση η αυτοθυσία του.  Ήταν ο γιός της.  Άρχισεν να μου μιλά για τον Πάμπο της, για το πόσο καλό παιδί ήταν, για το κακό που ήταν να γίνει αν δεν εθυσιάζετουν ο ίδιος, για τις δυσκολίες που της έφερεν το υπουργείο άμυνας τζαι για τα πάμπολα αναπάντητα τηλεφωνήματα που έκαμε για να την αφήσουν να δει το φάκελο της υπόθεσης.  Για το ότι επροσπαθήσαν να φορτώσουν στο Πάμπο της το ατύχημα.  Νοιώθει αγανάκτηση η Δήμητρα για τη συμπεριφορά των αρμοδίων, για τη κυβέρνησή μας, για τον τότε Υπουργό.  Ποιος μπορεί να την αδικήσει.  Εμιλούσεν μου με μιαν αξιοπρέπειαν με μιαν ψυχραιμία τζαι με μιαν ήρεμην αγανάκτηση.  Άκουα την με θαυμασμό για τη δύναμη που έσιει, μετά που τούτο που της έτυχε, να μπορεί να λειτουργεί, για τη δύναμη που έσιει να μιλά για τον Πάμπο της τζαι να μεν κλαίει.  Τζαι ταυτόχρονα εσκέφτουμουν ότι ευτυχώς που είμασταν μες τους ατμούς τζαι εν εθώρεν τα μμάθκια μου που έτρεχαν.  Είπεν μου η Δήμητρα ότι λείπει της ο γιος της, αλλά νοιώθει τζαι πολλά περήφανη για τον Πάμπο της τζαι για την ικανοποίηση που νοιώθει άμαν ακούει τον κόσμο να μιλά για το πόσο λεβέντης ήταν ο γιος της.  Εσυστήθηκα της, είπα της πόσο χάρηκα που την γνώρισα τζαι έφυα, γιατί ένοιωθα ότι εν εμπορούσα να συγκρατήσω άλλο τους λυγμούς μου.

Έφυα συγκλονισμένη.  Τζαι αγανακτισμένη.  Με την ανικανότητα τζαι την αναισθησία τούτων ούλλων που στροτζυλοκάθουνται στις γραφειάτσες τους τζαι αρνούνται να αναλάβουν τις ευθύνες τους, αρνούνται να προστατεύσουν τον αθώο τον κόσμο, που το μόνο που τους νοιάζει ένει να βουρήσουν να σιεπάσουν την ανικανότητάν τους, να τα ρίξουν στους νεκρούς, τζαι να γλυτώσουν το τομάρι τους.  Οι άχρηστοι!

Νάσαι καλά Δήμητρα, πραγματικά εχάρηκα που σε γνώρισα.  Νάσαι καλά τζαι καλή δύναμη.

 

7 σχόλια:

  1. Αντα εσυγκινήθηκα εγω μόνο που το εθκιέβαζα, όι να μου το λαλεί μπροστά μου!

    Η αδικια δυστυχως....... τζαι οι αχρηστοι που συχνά κυβερνούν......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρασινάδα μου, έπρεπε να την έβλεπες ψυχραιμία. Τι αξιοπρεπής γυναίκα!!! Έτσι εξηγείται τζαι η συμπεριφορά του γιού της.

      Διαγραφή
  2. Είναι θεία μιας πολύ καλής μου φίλης. Τους εστοίχισε πολλά ο θάνατός του. 7 μήνες πριν το ατύχημα επάντρεψεν τον. Ούτε χρόνο εν εκλείσε παντρεμένος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν υπάρχει πιο μεγάλη τραγωδία από το να χάσεις το παιδί σου. από την άλλη όμως άσπρο χωρίς να κάμνω το συνήγορο του διαβόλου, σε αυτή την ιστορία και σου το λέω επειδή ξέρω, είναι λεπτομέρειες που δεν έγιναν ποτέ γνωστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σίγουρα δεν τα ξέρουμε όλα. Οι αυτόπτες μάρτυρες πάντως λενε όλοι ότι, όπως εκατάλαβαν, ο υπολοχαγός προσπάθησε να τους προστατεύσει. Όπως και νάχει, από απλή ευαισθησία και μόνον, δεν αγνοείς μια μάνα που έχασε το γιό της με τόσο τραγικό τρόπο, πόσο μάλλον αν είσαι Υπουργός, ή υπάλληλος υπουργείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δηλαδή, μάνα, οι εν λόγω λεπτομέρειες λλιανίσκουν την τραγωδία του να χάσεις το παιδί σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή