Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Στο ... "φυτοφαρμακείο"

Έλειψεν μου που λαλείς το μυκητοκτόνο τζαι εν τζαι το εντομοκτόνο μου προς το τέλος, για τα ψεκάσματα του κήπου.  Εσκέφτηκα το λοιπόν, με το φτωχό και λιγοστό μου μυαλουδάκι, να πάω να γοράσω τζαινούρκα.  Έμπηκα κουνιστή και λυγιστή (όπως άλλωστε το συνηθίζω) στο "φυτοφαρμακείο" ασκοπώ πάς τα ράφκια, βρίσκω ένα μυκητοκτόνο, βρίσκω τζαι ένα εντομοκτόνο, θκιαβάζω ενταμπου γράφουν πάνω, κάμνουν μου (είπα) τζαι πάω, πάντα κουνιστή και λυγιστή, να τα πιερώσω.   Κούνια που με κούναγε!!!

Φ - (Φυτοφαρμακοποιός)
Α - (Άσπρο και παχύ)

Φ-  "Για ποιο σκοπό τα θέλεις;" ήρτεν η αρώτηση αμίληκτη! 
Α- "Ε! για τον κήπο" με ύφος εξίσου ηλίθιο όσο τζαι απορημένο
Φ- "Αν εν για το γρασίδι, τούτον πρέπει να συνδυαστεί με έναν άλλο, σε τόση δοσολογία, για το σκουλουκούι, τζαι το άλλο πρέπει να συνδυαστεί με έναν άλλο σε άλλη δοσολογία για λίπασμα, αλλά πριν να τα κάμεις τούτα πρέπει να σύρεις τζαι ποτούτον, 12 ώρες πριν.  Αλλά για τα υπόλοιπα, θα ψεκάσεις με τούτον, .... μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα!,"
Α- "???;;;???"
Φ- ".... μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα...!!!"
Α- "Α παναγία μου, εν τζαι μια κοπή λεφτά τούτα ούλλα!! Τζαι εν τζαι έχω τόσες ώρες να ψεκάζω!"
Φ- "Εννα σου κάμω έκπτωση.  Τζαι αν θέλεις νάσιεις κήπο πρέπει να τον φροντίζεις!"
Α- "Μπορείς να μου τα γράψεις σε παρακαλώ ενταλόης εννα τα συνδυάζω" δαμέ εθώρουν τζαι λλίον χαμέ που την αντροπή μου για την ανικανότητά μου ως κηπουρίνα τόσα χρόνια.
Φ- "Καααλόοοο!" νομίζω ότι σε τούτο το σημείο είδα το σήμα του ευρώ να γυρίζει μες τα μμάθκια της.

Να μεν σε ζαλίζω με λεπτομέρειες, που λαλείς, επιέρωσα 52.60 ευρωπουλλάκια (με έκπτωση παρακαλώ) είπα της τζαι "εφκαριστώ πολλά" που ...μου έπιασε τον κώλο (για να μεν πω εκαταχούφτωσέν με), εφορτώθηκα 3 σακούλες φάρμακα τζαι πήρα τον δρόμο του γυρισμού. 

Έννεν πολλά καλά;

Αν δεις μιαν κατάπελλην να βαστά 2-3 ψεκαστήρκα τζαι να ψεκάζει που τα άγρια χαράματα ως το βούττημα του νήλιου, εγώ είμαι.  Το άσπρο και παχύ σου! Να σου ζήσω!


4 σχόλια:

  1. Βασανίζεις τον εαυτο σου ή εν εκατάλαβα καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν πολλά καλά που κατάλαβες, αλλά εν τζαι κάμνω το επίτηδες, εν τυχαία που συμβαίνει! :(

      Διαγραφή
  2. το περιβάλλον βασανίζεις όχι μόνο τον εαυτό σου. δεν χρειάζονται τόσα φυτοφάρμακα. έτσι επιβαρύνεις και το έδαφος και τα φυτά σου. σου είπε για παράδειγμα πόσες μέρες πρέπει να περάσουν μετά το ψέκασμα ώστε να μπορέσεις να τα πιάσεις, να είσαι κοντά με τα φυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος ούτε για το περιβάλλον, ούτε για μένα. Συμβαίνει μου συχνά όταν ψουμνίζω,(για οποιοδήποτε είδος) να με καππελιάζουν οι πωλητές, να μαννεύκω, να πιάνω ένα σωρό πράματα που δεν χρειάζομαι, εν μου κάμνουν, εν μου ταιριάζουν, φέρνω τα σπίτι, τακτοποιώ τα συγυρισμένα και μεινίσκουν τζιαμαί. Έτσι τζι αλλιώς είναι ανθρωπίνως αδύνατον να κάμω τούτα ούλλα που μου είπεν η κοπελιά!

      Διαγραφή