Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Χαίρω πολύ.

Σήμερα το απόγευμα, έπιασα με τη Κολονίτσα μου σιερκές τζαι επήαμε σε προκαθορισμένο ραντεβού για να γνωρίσουμε μιαν πολλά αγαπημένη μπλόκερ. Εκατάλαβα την αμέσως, που το ζεστό της χαμόγελο. Ήταν πολλά κοντα σε τζείνο που ήλπιζα. Ευγενική, έξυπνη, προσγειωμένη τζαι πολλά φιλική.  Η αληθκεια ένει ότι μιαν ψιλοαγωνία είχα την μήπως τελικά ήταν κάτι πολύ διαφορετικό από όπως την είχα φανταστεί.  Ευτυχώς  καθόλου εν απογοητεύτηκα.  Κάθε άλλο.  Επέρασα ένα πολλά ευχάριστο απόγευμα με θκυο αγαπημένες φίλες, γιατί η αλήθκεια ένει ότι ένοιωθα ότι τούτην τη συγκεκριμένη μπλόκερ ήξερα την από καιρό. 
 
Σε ευχαριστώ αγαπημένη μου φίλη.  Πραγματικά εχάρηκα πολλά.

11 σχόλια:

  1. βλέπω άλλο παιχνιδι να ετοιμαζεται. "συναντησε εναν μπλογκερ και αστους αλλους να μαντεψουν ποιον"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα, εν να σπασεις που την περιέργεια!

      Διαγραφή
    2. simfwnw me skonte!!!enna spasoumen indeed! pote ksekina to paignion;;;;

      Διαγραφή
    3. Ας πούμεν ότι το παίγνιον εξεκίνησες πιλέ μου

      Διαγραφή
  2. Ακριβώς όπως τα περιγραφεις, ένιωσα και εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγιορτασετε δηλαδή τα γενέθλια του Κολονομπλογκ;;;; :)

    Θα μας αφηκετε δηλαδή με την αγωνια χα;;; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ λαλώ Μάνα γιατι ήρτεν να μας ρίξει στάχτυ στα μάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όχι και όχι. Είναι πάντως αξιαγάπητη όπως και στο μπλοκ της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή